Seminarium dla naszych partnerów, klientów i dealerów odbyło się 6 września w samym sercu Filipin – stolicy kraju, Manili. Wydarzenie zainteresowało branżę przetwórstwa mięsnego – w seminarium wzięło udział około 60 osób. Uczestnikami byli właściciele, dyrektorzy i inżynierowie procesów filipińskich firm.
Jewgienij Paramonenko, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, przedstawił naszą firmę i jej wyjątkowe folie o wysokiej barierowości. Opisał również szczegółowo wszystkie korzyści ekonomiczne naszych partnerów, którzy decydują się na oparcie swojej produkcji na produktach Atlantis-Pak.
Randy Quieng, przedstawiciel regionalny w Azji, zaprezentował jeden z najciekawszych i najbardziej istotnych produktów na rynku azjatyckim – barierowe osłonki do kiełbas. Obecność tego pracownika, który od wielu lat odpowiada za komunikację z naszymi azjatyckimi partnerami, przyczyniła się do zorganizowania interesującego dla naszych gości programu i zapewniła maksymalne korzyści z uczestnictwa w seminarium.
Ożywiona dyskusja w przerwach między prezentacjami dotyczyła toreb AMIVAC. To rozszerzyło program seminarium.
„Wszyscy klienci byli zadowoleni, że wzięli udział w seminarium, ponieważ byli zainteresowani naszymi produktami, zarówno nowymi, jak i tymi, które od dawna z powodzeniem funkcjonują na rynku. Uczestnicy otrzymali szczegółowe instrukcje z głównego źródła, jak i gdzie używać osłonek, folii i toreb, aby uzyskać najlepsze rezultaty”, zgodnie z podsumowaniem wrażeń klientów autorstwa Randy'ego Quienga.
Prezentacja Dmitrija Gorszkowa, naszego inżyniera ds. procesów, stanowi ostatnią, ale nie mniej pouczającą część seminarium. Podzielił się z uczestnikami naszymi osiągnięciami i technologiami. W szczególności wyjaśnił, dlaczego plastikowe osłonki Atlantis-Pak sprawiają, że są one dobrą alternatywą dla osłonek włóknistych, celulozowych i kolagenowych. Dmitrij opisał poszczególne zastosowania naszych osłonek oraz nasze przełomy technologiczne i innowacje, odnosząc się do naszego doświadczenia w promowaniu naszych produktów na całym świecie.
„To było nasze pierwsze seminarium w Manili. Miło było znaleźć tak duże zainteresowanie i pozytywny odzew ze strony uczestników – publiczność była aktywna i zadawała odpowiednie pytania, na które chętnie odpowiadaliśmy. Osiągnęliśmy wszystkie nasze cele i wyznaczyliśmy nowe horyzonty do osiągnięcia” – podsumował wyniki seminarium Jewgienij Paramonenko, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.